22/05/2024  Сәрсенбі
Қарағанды облысының білім басқармасының

Тәттімбет атындағы
Қарағанды өнер колледжі

коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны

Білім беру ұйымының атауы: Қарағанды облысы білім басқармасының" Тәттімбет атындағы Қарағанды өнер колледжі " КМҚК
Мемлекеттік мекеменің орналасқан жері: 100017, Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Қазыбек Би атындағы аудан, Мұқанов көшесі,1 құрылыс 11
Телефон нөмірі: 8-7212-77-00-56.

Электрондық пошта мекенжайы: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау хабарландыру жарияланған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады .
Құжаттарды қабылдау кестесі:
Құжаттарды қабылдау кадрлар бөлімі арқылы демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін жүзеге асырылады. 
Құжаттарды қабылдаудың басталу күні мен уақыты:16.11.2023 ж., 09.00.-17.30 сағ.
Құжаттарды қабылдаудың аяқталу күні мен уақыты: 23.11.2023 ж., 09.00.-17.30 сағ.
Конкурс 24 қараша күні Қарағанды қаласы, Мұқанов көшесі, 1/ 11 құрылыс, 115 кабинетте "Тәттімбет атындағы Қарағанды өнер колледжі" КМҚК өткізіледі. тел: 8(7212) 77-00-56, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. электрондық мекенжайы

Бос лауазымға орналасуға конкурс жариялайды:

Бос лауазымның және (немесе) уақытша бос лауазымның атауы

Саны

Еңбекақы
(үстемеақысыз жалақы)

Оқу бөлімінің меңгерушісі

1

160000-нан 190000-ға дейін

СӘН ӨНЕРІ (металл және басқа материалдарды көркемдеп өңдеу

1

130 000-нан  165 000-ға дейін

Критерий

Талаптар

Білім

Тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат
тиісті бейін бойынша жұмыс өтіліне немесе техникалық және кәсіптік педагогикалық білімге қойылатын талаптарды жұмыс өтіліне қойылатын талаптарды көрсетпей ұсыну;

Кәсіби құзыреттілік

1) " педагог (санатсыз):
білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі; білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ете білуі, деңгейдегі іс-шараларға қатыса білуі тиіс
білім беру ұйымдары; білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру, кәсіптік-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;
2) педагог-модератор:
"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуға, сондай-ақ: оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалануға, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтауға, олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы тиіс;
3) педагог-сарапшы:
"педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын меңгеру; тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіптік дамудың басымдықтарын сындарлы түрде анықтау: білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің;
аудан/қала деңгейінде тәжірибе жинақтау, аудан/қала деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
4) педагог-зерттеуші:
"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;
білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету; аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегияларын сындарлы айқындау; облыс/республикалық маңызы бар қалалар және Астана, республика деңгейінде (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін)тәжірибені жинақтау;
облыс/республикалық маңызы бар қалалар және Астана, республика деңгейінде (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін)олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
5) педагог-шебер:
"педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы, сондай-ақ: авторлық бағдарламасы болуы тиіс немесе облыстық оқу-әдістемелік кеңесте немесе Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болып табылады; ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді; тәлімгерлікті жүзеге асырады және кәсіби жобалау желісін дамытуды жоспарлайды. облыс деңгейіндегі қауымдастықтар; республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болу немесе республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушыларын даярлау.

Практикалық тәжірибе

Біліктіліктің жоғары деңгейі болған кезде өтіл
педагогикалық жұмыс: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл.

Лауазымдық міндеттері

3.1. Білім алушыларды оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "құндылықтарға негізделген білім беру"тұжырымдамасы негізінде оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады.
3.2. Білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді.
3.3. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады.
3.4. Қысқа мерзімді жоспарлар, бөлімге жиынтық бағалау және тоқсанға жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды.
3.5. Электрондық журналдарды толтырады.
3.6. Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелі - белсенділік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді.
3.7. Оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оларды оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде іске асыруды қамтамасыз етеді.
3.8. Әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қауымдастықтардың отырыстарына қатысады.
3.9. Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігін зерттейді.
3.10. Арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады.
3.11. Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады.
3.12. Ата-аналарға кеңес береді.
3.13. Кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады. Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелерін орындайды.
3.14. Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді.
3.15. Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады.
3.16. Жабдықты пайдалану кезінде еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау жөніндегі талаптарды орындайды.
3.17. Білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.
3.18. Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады.
3.19. "Құндылықтарға негізделген білім беру "тұжырымдамасын енгізеді
білім беру процесінің барлық субъектілері, оның ішінде балалар отбасы қатысатын ұйымда.
3.20. Білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын қалыптастырады.
3.21. Білім беру ұйымдарының аумағында және ғимараттарында ғибадат қызметтерін, діни рәсімдерді, рәсімдерді және (немесе) жиналыстарды өткізуге (жасауға), сондай-ақ миссионерлік қызметті жүзеге асыруға жол бермеуді бақылауды жүзеге асырады.
3.22. Педагог міндетті:
1) өз қызметінде тиісті кәсіби құзыреттерге ие болуға; оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық қағидаттарын сақтауға, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген талаптардан төмен емес оқыту мен тәрбиелеу сапасын қамтамасыз етуге;
3) өзінің кәсіби шеберлігін, зерттеушілік, зияткерлік және шығармашылық деңгейін үздіксіз жетілдіруге, оның ішінде біліктілік санатының деңгейін кемінде бес жылда бір рет арттыруға (растауға);
4) педагогикалық әдепті сақтауға міндетті;
5) міндетті мерзімді медициналық тексеруден өтуге
Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен;
6) білім алушылардың, тәрбиеленушілердің және олардың ата-аналарының немесе өзге де заңды өкілдерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге; балаларды тәрбиелеуге
заңға, адам мен азаматтың құқықтарына, бостандықтарына, ата-аналарға, үлкендерге, отбасылық, тарихи және мәдени құндылықтарға, мемлекеттік рәміздерге, жоғары адамгершілікке, патриотизмге, қоршаған ортаға ұқыпты қарауға құрмет рухында;
білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өмірлік дағдылары, құзыреттіліктері, дербестігі, шығармашылық қабілеттері және салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру;
7) өмірлік қиын жағдайдағы баланы анықтау фактілері туралы білім беру ұйымының басшылығына дереу хабарлауға; кәмелетке толмағандардың оларға қатысты іс-әрекеттер (әрекетсіздік)жасау фактілері туралы Құқық қорғау органдары мен білім беру ұйымының басшылығына дереу хабарлауға,
құрамында қылмыстық не әкімшілік құқық бұзушылық белгілері бар, оның ішінде білім беру ұйымынан тыс кәсіптік қызметіне байланысты өзіне белгілі болған;
3.23. Құжаттарды жүргізеді:
- білім алушыларды және (немесе) тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша (барлық пәндердің педагогтері);
- сынып журналы;
- электрондық журнал;
- орта білім беру ұйымдарына арналған Элективті сабақтар немесе үйде оқыту журналы;
- орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар;
- орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар;
- жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер;
– жас маманмен педагог-тәлімгердің (тәлімгер болып тағайындалған кезде) жұмыс жоспары;